Învață-ți copilul abilitățile aritmetice de bază folosind numerele magnetice și semnele aritmetice.
Ideal de exersat calculele matematice într-un mod amuzant.
CUM SE JOACĂ: Primul jucător aruncă cele două zaruri pentru a crea un număr de două cifre. De exemplu, dacă rezultatul este un 3 și un 1 - numărul de jucat este fie 31, fie 13. Folosind orice magnet din bancă, jucătorul trebuie să formuleze o ecuație aritmetică conform căreia rezultatul său este egal cu numărul de 2 cifre selectat. Ecuația poate folosi unul sau mai multe simboluri (adunare, scădere, înmulțire sau divizare). De exemplu, formula pentru 31 poate fi: 5 x 6 + 1 = 31. Rețineți că formula completă trebuie să fie afișată. Dacă formula este corectă și confirmată de celălalt jucător, se acordă un magnet zâmbet.
Pe măsură ce jocul progresează, rămân din ce în ce mai puțini magneți în bancă dintre care putem alege - astfel jocul devine treptat și mai provocator. Dacă nu se poate realiza o formulă cu ajutorul magneților rămași, rândul trece la următorul jucător. Dacă doi jucători consecutivi nu pot alcătui o formulă corectă de două ori la rând, jocul se încheie. Câștigătorul este jucătorul care colectează cel mai mare număr de zâmbete.
Conține:
- 138 de numere si simboluri magnetice
- 2 zaruri
Dimensiune cutie: 18,5 x 10 x 2 cm.
Număr jucători: 1-4
Vârstă: + 6 ani
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@@COMMENT_TITLE@
@COMMENT_COMMENT@