Costul transportului

Livrarea se realizează la nivel național, utilizând curieratul rapid, la adresa de livrare definită de către cumpărător în formularul de comandă.

Taxa de livrare a comenzilor este de 15 lei la plata cu cardul sau 19 lei pentru comenzile cu plata ramburs. Comenzile cu o valoare mai mare de 299 lei beneficiază de transport gratuit.

In afara de cazul in care este agreat de vânzător si cumpărător diferit, vânzătorul se descarcă de riscurile și responsabilitățile asociate cu Bunurile in momentul predării acestora către societatea de curierat sau către reprezentantul cumpărătorului.

 

Termen de livrare

Produsele aflate in stocul producătorului vor fi livrate în termen de 2-4 zile lucrătoare. 

Produsele la comandă sau cele ce nu se află în stocul producătorului vor fi livrate în termen de 4 pană la 6 săptămâni. Vânzătorul va anunța cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării, după plasarea comenzii. În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare, vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării.

În situația în care produsele comandate se află în depozite diferite ale comerciantului sau furnizorilor acestuia, comanda poate fi livrată în colete separate. În această situație nu se vor percepe taxe suplimentare de livrare. 

 

Ridicare produse din depozit Iași

 

O parte din produsele JouJou se pot ridica și din depozitul nostru din Iași. În cazul în care produsul se află în depozitul principal, atunci în coșul de cumpărături vă va apărea ca metodă de livrare și opțiunea de Ridicare din depozit Iași.

Depozitul este situat în Str. Pictor Octav Băncilă nr.3, Iași. Punct de reper: în spatele fostei fabrici de Țigarete, intrarea din Zimbru.

Pentru a ridica un produs din depozit vă rugăm:

  • Să plasați comanda online sau prin telefon la 0770 568 568 (0770 JOU JOU). Ne puteți suna sau trimite un mesaj pe WhatsApp.

  • Să așteptați confirmarea comenzii din partea noastră. În acest fel ne asigurăm că pregătim comanda dvs. în depozit și că puteți să veniți să ridicați produsele.

  • Interval de ridicare: luni-vineri, de la 8:00 la 17:00. În funcție de disponibilitatea colegilor se pot face ridicări și în afara intervalului acesta.

  • Nu se percepe nicio taxă de transport pentru comenzile pentru care optați pentru Ridicare personală din depozit. 

 

Recepția mărfii

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare. Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului.

In momentul livrării mărfii Cumpărătorul va verifica conformitatea între numărul de colete primite și numărul de colete de pe documentul de însoțire al mărfii. Daca apar diferențe se consemnează pe documentul de însoțire a mărfii emis de către transportator (AWB) si se întocmește un Proces Verbal de constatare a diferențelor, care se semnează de către Cumpărător si de către reprezentantul firmei de transport care face livrarea.

În cazul in care Cumpărătorul face recepția mărfii fără a verifica ca numărul de colete primite să corespundă AWB-ului, vânzătorul își declină responsabilitatea rezolvării unor reclamații ulterioare.

Cumpărătorul are obligația să verifice ambalajul, iar în cazul în care apar deteriorări evidente care ar fi putut să ducă la deteriorarea conținutului coletelor (ambalaj găurit, tăiat, lipsă, etc.), pe parcursul transportului, sau semne că coletul ar fi fost deschis după sigilare, cumpărătorul se obligă să verifice integritatea produselor împreună cu reprezentantul companiei care face livrarea. Se recomandă a se face poze dacă este posibil. Dacă conținutul coletului este deteriorat total sau parțial, Cumpărătorul trebuie să obțină confirmare scrisă din partea reprezentantului serviciului de transport conform căreia mărfurile au fost deteriorate ca urmare a transportului, prin întocmirea unui proces verbal semnat de către Cumpărător si de către reprezentantul firmei de transport care face livrarea. Recunoașterea verbală din partea reprezentantului firmei de transport nu poate fi utilizată la depunerea cererii de reclamație. Trebuie completat un proces verbal de constatare a pagubelor, din care ambele părți – Cumpărătorul și reprezentantul firmei de transport – să păstreze câte un exemplar. Totodată, Cumpărătorul nu va face recepția mărfii, astfel încât reprezentantul firmei de transport va lua coletul deteriorat și îl va aduce înapoi la Vânzător.

În cazul in care Cumpărătorul face recepția mărfii livrată în ambalaj evident deteriorat, vânzătorul își declină responsabilitatea rezolvării unor reclamații ulterioare. Prin aceasta nu va fi afectat în nici un fel dreptul legal al Cumpărătorului de a notifica ulterior Vânzătorul în cazul în care constată un defect sau orice altă lipsă de conformitate a Produselor. Nicio prevedere din prezenta Politică de retur sau Termeni și Condiții nu aduce atingere drepturilor de care beneficiați, în temeiul legii, în calitate de consumatori.

După semnarea documentelor de livrare, Cumpărătorul dobândește posesia fizică a Produselor comandate. Din acest moment, Cumpărătorul preia toate riscurile asupra Produselor, respectiv riscul de pierdere, pieire sau de deteriorare.

Consimțământ pentru cookie-uri